niedziela, 4 grudnia 2011

świąteczne odliczanie

... odliczamy do Gwiazdki :)
Kieszonkowy kalendarz uszyłam z używanych materiałów. A w kieszonkach ukryte są smakołyki :)
Na poszewkę na poduszkę naszyłam zwykłym ściegiem kieszonki z polaru lub dzianin. Tkaniny te są praktyczne, ponieważ się nie strzępią. Guziki przyszyłam do poszewki a w tkaninach na kieszonki, nożyczkami wycinałam dziurki. Cyferki zakupiłam gdzieś, kiedyś i nareszcie się doczekały.... Równie ciekawie będzie wyciąć cyferki z filcu i przykleić, żeby było szybciej.
W tworzeniu kalendarza uczestniczyły oczywiście główni korzystający, Antek i Hania. Dobierali guziki i tkaniny na kieszonki.
...takie kolorowe polarki i dzianiny najprościej jest kupić w taniej odzieży ( używanie koszulki dobrej jakości).
... pozdrawiam i lecę do różnych obowiązków, bo czasu ostatnio jakby mniej :)

3 komentarze:

  1. Kolorowo i to bardzo kolorowo.....
    i łatwe do zrobienia .
    Super !
    Miłego odliczania.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest świetne! Dobry sposób na recykling ubrań dziecięcych, które są już zbyt podniszczone, aby je komuś przekazać. Mój syn, który uwielbia cyfry, byłby bardzo szczęśliwy z takiego prezentu. Ja nie mam takich zdolności manualnych. Czy można byłoby zamówić u Ciebie coś identycznego i w jaki sposób?

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętam jak swoim dzieciom takie szyłam... a teraz w domu stare konie jak się to mówi, ale dziękuję, że mogłam wrócić wspomnieniami do tamtych chwil :) - Pozdrawiam świątecznie - Pani Niteczka

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...