sobota, 13 lutego 2010

stopa za stopą

... podzielę sie z Wami dzisiaj moim długofalowym projektem :) Otóż od jakiegoś czasu robimy dzieciakom odciski stóp, takie stopo-pieczątki, jedna obok drugiej, o właśnie tak:

... zaczęliśmy jak Antek miał 6 miesięcy, bo dopiero wtedy wpadłam na ten pomysł. Warto jednak zrobić to wcześniej. W szeregu stóp jednak brakuje mi tych malutkich, niemowlęcych stópek; choć te odciski oczywiście mamy, na oddzielnej kartce :) Kiedyś powiesimy je sobie na ścianie w formie miłej, rodzinnej pamiątki.
... wczoraj właśnie mieliśmy kolejną sesję, która jest nie tylko odbijaniem stóp na właściwym pasku kartonu, ale także świetną zabawą w pieczętowanie prawie wszystkiego. Najlepiej przykleić taśmą do podłogi duży arkusz szarego papieru i zabawa murowana :) ...a potem prosto do wanny :)

................................................................................

... uwaga, uwaga, ostatnie chwile na zdobycie słodkiego przytulankowego ptaka u Kigabet, według takiego fantastycznego projektu! Ja oczywiście ustawiłam się w kolejce :)

6 komentarzy:

  1. Pomysł rewelacyjny :)
    Moje dziewczyny mają stopki odbite jak były malutkie :)
    Dziękuję za wizytę na moim blogu, naprawdę sprawiłaś mi wielką radość :*

    OdpowiedzUsuń
  2. To musi być niezła zabawa dla dzieci- ja poczekam z tym do lata, kiedy można przenieść się z zabawą na podwórko- w domu to byłoby nie do opanowania i podejrzewam, że odciski stóp miałabym na ścianach.....pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała strona, dziękuję za odwiedziny i pozostawienie namiarów na bloga. Cieszę się, że to zajrazałam i już zapisuję pod ulubionymi bo z pewnością będę tu wracać po inspiracje :)
    Mama trojaczków plus 1.

    OdpowiedzUsuń
  4. super pomysł:)
    dziękuję za odwiedziny i inspirację..

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...