sobota, 12 grudnia 2009

łańcuchy i kółeczka

.... każdy się krząta, biega za prezentami, porządkuje, przygotowuje...
Święta tuż, tuż...
Nas też powoli ogarnia przedświąteczna gorączka, głównie tworzenia. Nasz dom jest już pełen różnych drobiazgów, z których powstają świąteczne cudeńka. Mam nadzieję, że w Waszych domach również znajdzie się chwilka na tworzenie ozdób choinkowych :) My robiliśmy już ozdobne kółeczka z witek wierzbowych oraz kilka łańcuchów: z papieru, makaronu, tkanin. Zapraszam do odwiedzenia moich artykułów o kółeczkach i łańcuchach. Jest tam więcej zdjęć oraz instrukcje jak to wszystko wykonać :)
Mam jeszcze kilka pomysłów, które chciałabym zrealizować, więc zaglądajcie !!! na pewno coś się jeszcze świątecznego pojawi :)

....................................................................................
Pięknie dziękuję Magdzie za miłe słowa, które napisała o mnie na stronie jejdziecko.pl
Cieszę się niezmiernie i obiecuję, że będę dalej pisać :) Magda prowadzi "Bawialnię", miejsce dla dzieci i mam, w Krakowie, mieście, w którym studiowałam :) Ech buźka mi się śmieje jak wspomnę te czasy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...