środa, 9 września 2009

dla Natalki

... dziś rano, wspólnie z dzieciakami wysłałam paczkę z przytulankami do Natalki z Żywca Natalka dzielnie walczy z autyzmem. W paczuszce był skanutkowy kocuch-piecuch, a także przytulanki z innej paczki: mięciutki kłapouchy i ręcznie dziergany (ale już nie przeze mnie) Felek z długimi nogami. Felek jest jedną z moich ulubionych maskotek. Towarzyszył mi aż od czasu studiów w Krakowie, czyli całkiem długo :) ... pochodzi właśnie z tego magicznego miasta. Teraz oddaję go w ręce Natalki i mam nadzieję, że jej pomoże :)

... przytulanki te zostaną wystawione na Allegro w ramach aukcji charytatywnych. Informację o aukcjach można będzie wkrótce znaleźć na stronie Natalki. Gorąco zachęcam do udziału!

... co więcej, mama Natalki, Kasia napisała mi, że w "poMyskowym świecie" znajduje wiele inspiracji do zajęć z Natalką, nie tylko rozwojowych, ale także arteterapeutycznych, co w leczeniu autyzmu jest bardzo pomocne. Jest mi z tego powodu niezmiernie miło i dodaje mi to energii do dalszego tworzenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...